pernillabjornberg

Alla inlägg under mars 2011

Av Pernilla Björnberg - 29 mars 2011 00:33

jaa idag har jag haft en hel dag med syster & isabelle    alltid lika mysigt & trevligt & hahha idag tro jag att halva birsta kom fram & gav isabelle kommentarer som vanligt xD lika roligt varje gång men de är sant hon är ju så snygg & söt så  


Men först så vakna jag runt 10 av att syster sms så då blev det att hoppa in i duschen & sen frukost uppe hos syster & ja sen birsta som sakt, där vi kolla runt & fick ideer till present till dopet & sen födelsedags presenter ofc ^^

Men det blev lite shopping till mig endå & till pappa för han skulle ju aldrig åka till birsta om han inte behövde ett gamecard lol ^^

Så jag är snäll & shoppar åt han det blir mer smedigt så ju.


Ja & sen va jag & pappa tjoockiisar & åt på ögrillen så de bli dubbel träning imon ;D för jag har ju ett mål till sommaren!!


Men men nu ska man gö en kopp te, tvätta fejjan & gaddarna, se lite tv så man blir trött annars ligger jag bara & tänker i timmar.


Tänkte nog städa lite imon & tvätta hoppas jag om det finns tid :) sååå natti folk


  Min nya snögga matta ^^

  Lite smått & gott!

Av Pernilla Björnberg - 27 mars 2011 01:04

Jaa denna helg har de inte hänt mkt för 5 öre har bara spelat & kolla på film ^^ men ibland är det ju skönt men lugna helgen MEN r så galet fest sugen så de är sjukt........ Få styra upp nåt snart med nån av mina flickor eller alla hihihi ^^


Ja som ni ser har jag ett nytt head som jag har jobbad med ikväll hihi duktiga mig eller hur ?  


ska väl snart sova oxå för imon ska man på kalas för lill kusinen som har fyllt 1 år hihi hon är så himla söt :D kommer bli kul att isaballe ska va där oxå MASSA bäbis myyys i love  


& när jag har kommit hem ska jag väl städa & fixa för en ny vecka ^^ på måndag blir det birsta med syster & isabelle myys mmm :D köpa hem lite hårfärg & sånt man behöver  


men få spara lite för nästa månad tro jag fan att jag ska köpa Rift är så helt inne i det spelet & det är verkligen helt awesome har fått tästa oxå för min pappa är ju typ sundsvalls största geek när de gäller mmorpg spel tro jag :P men det är ju tur för mig ;D


Igår gjorde jag egna hamburgare & dom blev PERFECT! men idag blev det mer skräp haha kebab men få gå ut å jogga å gå mkt denna vecka istället :)


Nu sitter jag & skypa med dogge   myyspyyys mmmm  



  min fina drake i wow ;D

  Nooom noom nooooom


  Godnatt från mig & wilmis   


Xoxo 

Av Pernilla Björnberg - 25 mars 2011 13:22

IDAG: är jag glad :)
IGÅR: chilla jag bara framför tv & sen hade skype date med dogge <3
IKVÄLL: även en lugn kväll med wow & prat :)
IMORGON: har inget planerat så man få se vad som sker & händer :)
IÖVERMORGON: städa & tvätta ;D
DAGENS MUSIK: Dead by april - what can i say
DAGENS KLÄDSEL: jeans leggings, en vit top, en ljus grå cardigan
REKOMMENDERA EN LÅT: Dishwalla - angels or devils
EN FILM: underworld 1 - 3
VAD VILL DU GÖRA JUST NU? Mysa med D
SENASTE LÅT DU HÖRDE? Bruno mars feat Lil wayne - Grenade
SENASTE INKÖP: vaniljyoghurt xD
HUR MÅR DU JUST NU? kan inte klaga, solen lyser ^^
SENASTE PROGRAM DU SÅG PÅ? cheaters lol
VAD VAR DET SENASTE DU SA TILL VEM? Puss & godnatt tro jag :P
SENASTE SMS: Thihihi joo :*

Av Pernilla Björnberg - 20 mars 2011 20:08

Idag klev man upp ganska sent faktist    runt 11 tiden & det va skönt, blev lite frukost & sen stor städning hela lägenheten & sortera alla mina kläder som tog miljader år xD vart fasiken kommer allt ifrån, jag kommer inte ihåg att jag shoppa så mkt kläder haha man kan ju tro att jag har hur mkt pengar som helst men nej det är tvärt om xD men ska väl berätta om rästen av helgen, I fredags så åkte jag & syster in till birsta 10:30 ganska tidigt mjaa, vi hoppa av vid skopunkten & kolla på en massa fina skor blev så kär i typ allt :P sen läna jag ett cv på djurkompaniet få se om dom hör av sig, sen gick vi till själva birsta & kolla runt & jag lämna lite cv hit & dit & fick nr som jag ska ringa i veckan niice :) få  hålla tummarna nu, blev lite shopping för moi & sen for vi hem runt halv 6  & då skutta jag till farmor & fick god mat mmm ^^

I lördags alltså igår gjorde jag inte ett skit såg på filmer, sex in the city 2 & ny karate kid dom va bra båda 2 :)


ja & idag har jag som sakt bara städat så nu tänkte jag bjuda på nåra bilder & sen spela lite kanske ? & vänta på BB!! Ikväll rykter kärringen K!


 

Shoppingen

Leggings HM 99kr

Sjal oxå HM 78kr fast den va på rea så fick den för 30kr ;D


mm gooo middagen hos farmor <3


   hahha när jag börja xD ser ut som en bomb har släppts där.

 

Efter drygt 2½ timme :P


XOXO

Av Pernilla Björnberg - 15 mars 2011 16:05

Jaa idag så har det väl inte hänt så mkt, har börja vakna aptidigt nu förtiden för det bli varmare, varmare & jag kan inte sova bra i värme håller på & dö då xD

Men men de skadar ingen att vakna lite tidigt, fick en hel del saker gjorda här hemma i alla fall & sen for jag ut på promenad med syster, isabelle    va härligt få hoppas våren är på G nu, vi tog även en sväng till ica & handla lite & sen tog vi eller JAG en korv fast med mörktbröd ;D på Ö-grillen. Sen blev isabelle hungrig så syster gick hem, så då fick man gå in igen då. Nu är i alla fall disken gjord men pappa få gö mat idag för jag har ingen lust känner mig lat idag hihi!


Nu tänkte jag väl nörda lite wiiiie   

ooh juste pappa va snäll & skrev ut mitt nya CV såå på fredag blir det att lämna ut här & där & överallt!


 


XOXO


Av Pernilla Björnberg - 11 mars 2011 17:15

Förlåt för dålig uppdatering men har haft så mkt att göra denna vecka så har inte haft nån tid över men nu så har jag det :)

Idag blev det en sväng in till stan & AF, tänkte svänga in på sushi bar men jag va där vid lunch så få ta det på måndag istället & inte vid lunch :P för jag hitta inte deras jäkla nr så det är lika bra att gå ditt igen, sen ska man till birsta har fått nys på ett jobb där oxå :)

Men nu ska jag inte tänka på det, för snart ska jag till micka för hon har ordna en tacokväll :D skit mysigt, men ska bara byta kläder etc så man ser lite vettig ut haha!


 


Xoxo

Av Pernilla Björnberg - 8 mars 2011 22:33

Syster ringde & halft väckte mig i morse & ville bjuda på frukost så de va mysigt :) jg skutta upp ditt & efter ett tag kom carro & sen Annelie min farbrors sambo & hämta oss, vi får hem till dom & fick tästa mary kay producter & sminka oss :) fick go fika så det var en bra dag hehe.


Nu kollar jag på BB & lär kanske spela lite sen få se om jag orka annars blir det tidigt kväll :)


Fick med detta hem :) dyrt men håller länge & är super bra kan jag lova!


 

Av Pernilla Björnberg - 5 mars 2011 16:50

Snart kommer sara & hämta mig    bli att pimpla dirr & fixa lite små saker innan alla andra kommer runt 7 tiden wiie!!


Ses i dimman.


   

( Milla gos pink )


XOXO

Presentation


Love is always worth it...because what doenst kill you
makes you stronger
And however long it takes
you will be, a better person because you lived

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards