pernillabjornberg

Alla inlägg under oktober 2011

Av Pernilla Björnberg - 26 oktober 2011 11:20

 


Snart ska man dra in till dollar store med Micka, syster & isa :) få se om man kan fynda nåt, sen kanske vi dra in till birsta eller stan få se hur mkt vi orka med för jag & syster hade en hel dag på birsta igår usch va onti bena man hade när man kom hem hahah men fynda en jätte fin vit kofta ialla fall :) ska försöka hitta ett par vinter skor oxå men det är inte det lättaste för jag har ju redan tänkt ut i huvudet hur dom ska se ut så det är ju lite svårt att hitta precis samma :P

& ikväll måste jag plugga matte som en toook för har prov imon :P skönt att få se gjort endå innan lovet & ja hör på häpnad :O jag har lov en hel vecka hahah xD va ju bara ungefär 5 - 6 år sen jag hade det sist men de kommer bli skönt :)


ne nu måste jag skutta ut i kylan.




xoxo

Av Pernilla Björnberg - 23 oktober 2011 20:55

Har varit extremt slut i helgen, för har plugga & haft ont ( Inte en bra blandning ) men men nu är helgen över & en ny vecka börja, Imon är det skola som vanligt & i veckan är det löning va skönt, känner sig inte så fattig längre :P men lär bli fattigt fort igen för kicki,carro, pappa & isa fyller år  & sen har man ju jul afton :P men det löser sig nog endå :) juste till helgen är det halloween men blir inget festande för mig, är för gammal ;D ne men känner ingen större lust att festa så tänker bara tjocka i mig godis & se skräckisar!!


men men nu få jag babbla färdigt, & gå å diska etc & sen hopp i sängen :) Natti.


 



-

Av Pernilla Björnberg - 23 oktober 2011 20:53

 

Av Pernilla Björnberg - 22 oktober 2011 16:45

ÄRLIGHET
hur många har du varit riktigt riktigt kär i? - 2
vad tycker du om kärlek? -  underbart när det väl funkar.
när kramade du någon sist? - Idag
kramade du någon speciell person? - jaa min lilla systersdotter  ofc :D
har du svårt för att bli kär? - ja
när kysste/hånglade du med någon sist? - ja va väl en månad sen nu.
ångrar du det? - nej
när fick du senast en komplimang? - igår.
har du hånglat med någon av samma kön? - ja när jag va mindre.
.
HAR DU NÅGONSIN
varit medvetslös? - ja
playat? - kan ha hänt.
hånglat med fler än 50 personer?- privat 
hånglat med fler än 2 pers på en kväll? - privat
gjort något riktigt dumt? - kan ha gjort ja
gjort något du verkligen ångrar? - ja
åkt ambulans? - nep åker med farmor ja till akuten, funka lika bra ;D
gjort något olagligt? - privat
blivit polisanmäld ? - privat
blivit stoppad av polisen? - nep
varit på polisförhör? - ja
slagit ner någon? - maybe in my old days
skämts över dig själv? - ja
tagit droger? - ung & dum.
blivit "utnyttjad"? - ooh ja, när jag va mindre hade jag svårt att säga nej så en del vänner märkte väl det.
gråtit inför någon du tycker om? - ja
misshandlat någon? - nej
umgåtts med folk som sysslat med droger? - privat
haft sex när du inte ville? - nej
.
SENASTE PERSONEN SOM
sov i din säng? - Dogge
såg dig gråta? - ingen.
fick dig att gråta? - Dogge
du delade en cigg med? - röker inte
du gick på bio med? - oj hm carro & micka
du var tillsammans med? - Dogge
du saknade? - kicki <3
sa att den älskade dig? - carro va nog senast <3
.
OM DIG
Fullständigt namn? -Pernilla Margareta Elisabet chelsy Björnberg är jämt osäker om det är elinor oxå.
Vart bor du? - Sundsvall, Alnö
Bor tillsammans med? - pappa -.- men snart själv
Husdjur? - kattzor wilma
När ska du sova ikväll? - dunno när jag somna ?
Duschat idag? - mm
Pussat någon idag? - jaa isa
Vad har du ätit idag? -  frukost, fika & snart middag
Dagens klädsel? - jeans leggings, röd stickad tröja, svart linne
Dagens bästa - träffa isa ofc
Dagens sämsta? - att de va ingen sol typ.
Dagens roligaste? - hahah när isa dansa
Har du många vänner? - behöver inte många vänner, bara några jag kan lita på
Hur många har du kysst? - privat
Hur många har varit otrogna mot dig? - dunno
Har du pojk-/flickvän? -  nej
Vem pratade du med i telefon senast? - syster
Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det ? -  syster - utanför!
.
HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN:
Saknat någon? - Ja!
Ångrat något? - ja
Ljugit? - ja
Svikit någon? - ja
Gråtit? - ja
Skrattat? - ja
slagits? - -
.
9 FRÅGOR OM DINA VÄNNER
vem vet mycket om dig? - kicki, carro, micka, sara
vem vet mer en mest om dig ?- syrran
vem är den roligaste av dina vänner? - alla <3
vem är snyggast av dina vänner? - alla där oxå ju <3
vem är den du helst vill ha filmkväll med? - my girls kicki, carro, micka, sara, josse <3
vem står dig närmast? - oj just nu kicki, carro & micka
vem har du känt allra längst och fortfarande känner? - carro runt 15 - 16 år nu
vad skulle du göra om någon av dina vänner dog? - dö!
.
KÄRLEK
Är du kär just nu? - ja
Har du ett förhållande? -nej
Har du kysst någon idag? - nej
Har du kysst någon de senaste 48 timmarna- nej
Har du varit otrogen och om ja, varför? - nej. skulle aldrig vara!!!
Är du romantisk? - hehe ne
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - MEN GUD NEJ
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - Micke
Hur länge höll det? - några veckor
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Förhållande
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - hahah mm när jag va liten
Är du en bra pojk/flickvän? - hoppas jag
Vem sov du senast bredvid ? - dogge
När fick du din första kyss? - typ när jag gick i 5an tro jag
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - tro dom va runt 18

Av Pernilla Björnberg - 21 oktober 2011 21:22

En sak jag har fundera på är att nu när Muammar Gadaffi är död & man få se en massa bilder & vidios på hans döda kropp & hur han lider in i det sista & kämpar MEN när Bin ladin dog så fick man bara se 1 bild & det såg man va fake & ps'ad så det är ganska sjukt & få en fundera på att om han lever eller är död men jag tro han lever fortfarande nån stanns för annars skulle dom väl visa mer & inte dumpa kroppen i havet :S 


det får en att fundera eller hur.

Av Pernilla Björnberg - 21 oktober 2011 20:41

 

Av Pernilla Björnberg - 19 oktober 2011 17:17

Man kan verkligen inte tro vilken nörd jag verkligen är ;D från utsidan ser man en tjej som gillar rock & älskar hennes nära & kära MEN jag gillar ju r&b & den älskvärda lill wayne & inte bara det jag gillar att spela mmorpg spel whaaaaaaaaaaaaat säger en del nu :O men jaa det är ett nöje för mig the old lady geek!


men är ganska kvinnlig endå på utsidan!


 

Presentation


Love is always worth it...because what doenst kill you
makes you stronger
And however long it takes
you will be, a better person because you lived

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards