pernillabjornberg

Alla inlägg under augusti 2011

Av Pernilla Björnberg - 30 augusti 2011 22:31

SKULLE DU HELLRE :
1. pierca näsan än tungan ? - Tungan.
2. vara seriös än rolig ? – hm rolig
3. dricka röd eller grön mjölk ? - blå om jag ens ska dricka mjölk.
4. brinna upp eller drunkna ? - brinna upp.
5. umgås med dina fiender eller föräldrar ? lol ofc umgås med mina föräldrar


- RANDOM SHIT
1. är du kär i nån ? - ojaa <3
2. sol eller måne ? – Sol!!
3. vinter eller höst ? – Höst tro jag.
4. vänster eller höger ? -Höger är jag!
5. soligt eller regn ? – SOOOOOOOOL
6. vaniljglass eller chokladglass ? – vaniljjjjjj :D

- OM DIG :
1. Hur mkt är klockan just nu ? – 10.34
2. Fullständiga namn ? - Pernilla Margareta elisabet etc björnberg ( Milla )
3. Vart vill du bo ? - hemma när det är varm men kanske italien när det är vinter här :P
4. Hur många barn vill du ha ?- 2st :) en kille & en flicka.
5. Vill du gifta dig ? - ja i framtiden.
6. Rullar du spagetti eller skär du den ? – rulli rulliiii!
7. Har du ätit sushi ? - ja & FYFAN VA ÄCKLIGT!
8. Lyssnar du på nu ?  inget atm.
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet ? - 2 olika müssli
10. Humör ? –  ja trött, sjuk :/

- HAR DU…. DE SENASTE 24 TIMMARNA :
1. Kysst någon ? -neep
2. Sjungit ? - noooop
3. Blivit kramad ? – nee har kramat ihjäl min katt typ för ingen vill krama mig för jag är sjuk xD
4. Känt dig fånig ? – hmm njaa
5. Saknat någon ? - ojaa sakna min beby :(
6. Dansat galet ? – naaj
7. Klippt håret ? – nee men behöver klippa topparna snart.
8. Gråtit ? - lite kanske :(
9. Ljugit ? - nej.
10. Haft sex – nej.


- GREJER :
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen ? – kan ha hänt
2. Har du en hund ? -neep men nån gång vill jag har en boxer :) eller en grand dino
3. Sover du helst sj eller med någon ? - med dogge helst <3
4. Tror du på spöken ? - njaa vet inte vad jag ska tro.



Av Pernilla Björnberg - 16 augusti 2011 21:03

Har inte haft nåt att skriva om senste tiden & har varit lite sängliggandes för min jävla förkyldning men jag hoppas den är på väg bort snart!!


På fredag ska jag in & träffa min nya handläggare från personalstrategerna oxå vänta jag svar ifrån studievägledare eller vad dom heter lololo.. seeen på lördag ska man på selång med syster, farmor etc blir mysigt det :)


sen den 25:e ska jag pumpa blod till sjukhuset , snäll ja!


& om typ 3 veckor eller 4 HOPPAS jag min älskling kommer hit

få ta å flytta ditt istället :P


det var det jag hade för denna gång!


kanske kommer en liten bild bomb senare.


 
  


Xoxo

Av Pernilla Björnberg - 12 augusti 2011 19:46

Denna fina tröja fick jag med hem idag :D


Christian Audigier <3     


   

Av Pernilla Björnberg - 4 augusti 2011 22:14

En artist jag avgudar är verkligen lil wayne, kanske lite konstigt eftersom jag är en rock brud & älskar rock, punk men hans budskap & röst är underbar...


En bild jag har gjort om lite & en skön låt :) 


 




Av Pernilla Björnberg - 4 augusti 2011 22:02

Lite utråkad!! så då passar ju detta in ;)


Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? 2st
Vad tycker du om kärlek? Underbart!!
När kramade du någon sist? Igår.
Saknar du någon speciell person? ja min älskling
Har du svårt för att bli kär? jupp..
Är du singel? Nej
När fick du senast en komplimang? för nån timme sen.
Varit medvetslös: ja.
Hånglat med nån riktigt ful: lol ja säkert.
Hånglat med fler än 50 pers: no comments
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? kan har hänt haha.
Gjort något riktigt dumt? oja
Gjort något du verkligen ångrar? ja som satan
Åkt ambulans? ne men kunde ha fått gjort det men åkte bil med pappa till akuten istället.
Åkt polisbil? haha ne som tur är
Gjort nåt olagligt? kanske
Fått din mamma att gråta? dunno faktist.
Slagit ner någon? no comments.
Sagt jag älskar dig och menat det? mm
Tar du droger? NEJ
Dricker du? Händer men har vuxit ifrån det mkt.
Vilka kläder sover du i? Linne & trosor only.
Vad hatar du verkligen? falska människor..
Varit kär? ja
Är du ensam nu? jaa eller wilma är väl här & gömmer sig.
Vill du gifta dig? ojaa men inge stort & kyrkligt bröllop.
Vill du ha barn? ja 2st
Sov i din säng? wilmis
Såg dig gråta? dogge :(
Fick dig att gråta? att åka hem
Du delade en dricka med? pappa
Du gick på bio med? hmm senast va nog carro & micka.
Skällde på dig? hmm pappa kanske lol
Sa någonting till dig och vad var det? dogge, att han har det bra i grekland & kommer snart hem


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? jaa
Kramat någon? jaaa
Pussat någon? jaaaa isabelle
Haft sex? neej!!
Köpt någonting? hm senast va väl mat med syster.
Sjungit? hahah i duschen!!
Saknat någon? ojaa så det gör ont.


JAG HAR:
Digitalkamera? ja
Systemkamera? nej men vill HAAAAAA
Telefon på rummet? nej
Egen dator? ja
Könssjukdom? nej
Bra kompisar? Jaa


 

Presentation


Love is always worth it...because what doenst kill you
makes you stronger
And however long it takes
you will be, a better person because you lived

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards