pernillabjornberg

Direktlänk till inlägg 6 maj 2011

Frågor & Svar

Av Pernilla Björnberg - 6 maj 2011 23:00

Har du några djur? - japp en mongo katt med namn wilma.
Om du får köpa EN sak på McDonald's, vad tar du då? -
äter helst inte macdonalds usch.
Har du någon speciell hårprodukt som gör att ditt hår ser så 'ofixat-fixat' ut? - nep använder sällan hårprodukter.
Vart åker du helst på semester? - vill gärna åka till irland eller london.
Favoritmat? - fortfarande moussaka :P
Vad gör dig glad? - familjen,vänner & dogge <3
Använder du plattång? - nee det förstör håret för mkt.
Vilket är ditt bästa köp? - hmm vet inte kanske mina razer saker till datan.
Var får du inspiration ifrån? - överallt, vart min blick än hamnar.
Om du fick välja en svensk, vem skulle du då dejta? - hmm
dunno hjärn släpp hahha.
Om du var en kille för en dag vad skulle du hitta på då? - jaa typ göra alla privata kill saker man kan göra :P
Vad är en sak som är typiskt för dig? - lol min dator.
Vilken jacka bär du till våren? - skulle va min skinnjacka om den kommer nån gång men nu har jag 3 olika tygjackor + jeansjacka ^^
Prenumererar du på några tidningar? - um nä allt man behöver läsa finns på internet daah.
Har du några konstiga ovanor? - har allt för många 1. kan inte gå på A brunar 2. vänder på speglar i mitt rum när jag ska sova hahah, byter säng kläder 3 gånger i veckan, kan inte sitta på sängkanten för jag tro nån ska ta tag i mina fötter etc finns så mkt xD
Vilket är ditt favorit café?  - det är väl waynes & Barista.
Favorit låt just nu? - Papa Roach - hollywood whore
Vad brinner du för? -  Min familj helt klart.
Vad skall dina kids heta? - det är privat.

 
 
Carro

Carro

7 maj 2011 00:38

Hehe körde du också på frågor och svar ikväll :P

http://carrobacklund.bloggplatsen.se

Pernilla Björnberg

7 maj 2011 09:27

hahha jaa xD de finns en del sånna som e super roliga :P

 
Carro

Carro

7 maj 2011 11:39

Sant det :D och det funkar bra när man har tråkigt :D

http://carrobacklund.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla Björnberg - 16 januari 2012 19:00

1. Tre namn jag lyssnar till: Milla, puppi, mio 2. Någonting jag tycker om med mig själv: att jag är kreativ 3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: att jag inte tro på mig själv tillräkligt mkt. 4. Detta är jag rädd för: djupt vatten...

Av Pernilla Björnberg - 16 januari 2012 06:12


Snart dags för skola igen då :P börja som sagt 3 nya ämnen idag för att komplitera mina betyg, det får bli DK = datakundskap, SH= samhälle, SV= Svenska.. så det blir väl en hel del att ta in idag hehe men det går nog bra får jag hoppas :) är hemme ru...

Av Pernilla Björnberg - 14 januari 2012 00:41


      We are beings of this Earth, We are energy and light, Wisdom and our honesty, Standing up for what is right,   Chemistry and backbone, Strong minds and full hearts, Attention to the world we live, Of which we are all a part.   G...

Av Pernilla Björnberg - 11 januari 2012 20:43

Min största idol är ozzy osbourne, det har verkligen varit det sen jag va ungefär 12år för pappa lyssnade hela tiden på black sabbath & Ozzy så jag fastna & sen plus i kanten kom familjens tv serie   bild jag har gjort om, så kopiera ej!    ...

Presentation


Love is always worth it...because what doenst kill you
makes you stronger
And however long it takes
you will be, a better person because you lived

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards