pernillabjornberg

Alla inlägg under juni 2011

Av Pernilla Björnberg - 26 juni 2011 11:57

Har haft en riktig bloggtorka.. har inte haft tid etc men men ska försöka & blogga lite oftare :)


Min midsommar var underbar, det börja med att jag skutta upp till micka & peter.. blev bjuden på lite amarula ;D mums mums!!! Sen så fick vi skjuss upp till mickas föräldrar av carro's daniel :D värsta snällt jaaa.. När vi kom upp så blev det att sprätta el öl & gå runt & snacka & hjälpa till med maten lite.. Sjuk stor buffe med en massa gott :D annile är så sjukt duktig på att laga mat! efter man har ätit då börja festen men en massa prat & skoj ^^ & sen kom även kicki :D blev det ännu mer skojskigt, man va hemma runt 3 tiden & jag va väl uppe lite längre & prata med dogge :) & detta va nog första dagen efter jag va 0 bakis hahaha så jävla nice medans alla andra va det :P blev bakiskäk med micka,carro <3 jaa nu har jag berätta lite om helgen ialla fall :)


Nu ska jag käka frukost & sen slänga mig i duschen!


     


xoxo

Av Pernilla Björnberg - 10 juni 2011 16:15

 

Tycker fiskbensfläta är en av dom snyggaste frisyrena & en av dom enklaste att göra fast det ser komplicerat ut..ÄLSKAR att ha långt hår faktist :P men en dag som denna när den är 25+ vill man väl helst va flintis haha.


Btw finns bra vidios på youtube med tips om frisyrer etc :)

Av Pernilla Björnberg - 7 juni 2011 21:08

Har helt & hållet glömmt bort bloggen    har väl haft lite för mkt att göra antar jag, kan börja med att tacka Carro för den gudomliga middagen hon bjöd på i lördag & den roliga festen <3 tack så mkt gumman!


men idag börja jag min praktik på sjukhuset & det va inte en lugn stund xD gud jag sprang som en höna hit & ditt men fick dock se söta bäbisar :D det gjorde dagen perfekt hehe, Imon ska jag jobba från 14 till 21 :P kommer bli kul hoppas jag & sen ska jag få schemat oxå nice :) Men nu tänkte jag göra lite fika & glo lite på tv.


 

Presentation


Love is always worth it...because what doenst kill you
makes you stronger
And however long it takes
you will be, a better person because you lived

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards