pernillabjornberg

Direktlänk till inlägg 16 januari 2012

helt vanlig måndag.

Av Pernilla Björnberg - 16 januari 2012 06:12

Snart dags för skola igen då :P börja som sagt 3 nya ämnen idag för att komplitera mina betyg, det får bli DK = datakundskap, SH= samhälle, SV= Svenska.. så det blir väl en hel del att ta in idag hehe men det går nog bra får jag hoppas :) är hemme runt halv 6 ikväll hua låååååång dag men dock får jag sovmorgon imon till kl 10 för börja vid 12 då!!! awesome.


Men nu ska jag kleta på lite smink i faces så man se normal ut & sen ta min älskade takeaway jag fick av syster i julklapp


juste nu har carro landa i L.A med sin mamma & resan gick bra & det är skönt

Här kan ni följa hennes blogg i L.A carrobacklund.bloggplatsen.se !!!!! kolla.


( ps. 10 dagar kvar tills min älskling kommer :D längtar oooja


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla Björnberg - 16 januari 2012 19:00

1. Tre namn jag lyssnar till: Milla, puppi, mio 2. Någonting jag tycker om med mig själv: att jag är kreativ 3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: att jag inte tro på mig själv tillräkligt mkt. 4. Detta är jag rädd för: djupt vatten...

Av Pernilla Björnberg - 14 januari 2012 00:41


      We are beings of this Earth, We are energy and light, Wisdom and our honesty, Standing up for what is right,   Chemistry and backbone, Strong minds and full hearts, Attention to the world we live, Of which we are all a part.   G...

Av Pernilla Björnberg - 11 januari 2012 20:43

Min största idol är ozzy osbourne, det har verkligen varit det sen jag va ungefär 12år för pappa lyssnade hela tiden på black sabbath & Ozzy så jag fastna & sen plus i kanten kom familjens tv serie   bild jag har gjort om, så kopiera ej!    ...

Av Pernilla Björnberg - 9 januari 2012 21:57

Har haft en dålig uppdatering under jul & nyår :P sorry. men har haft en jätte bra julafton med en massa fina julklappar & sen dagen efter hade jag en liten julafton hos syster med mamma & så :) mkt fint fick man där oxå :D & efter det blev det f...

Presentation


Love is always worth it...because what doenst kill you
makes you stronger
And however long it takes
you will be, a better person because you lived

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards