pernillabjornberg

Alla inlägg den 19 december 2011

Av Pernilla Björnberg - 19 december 2011 21:02

Idag har jag haft nästan en deldag på birsta med Syster & Isa :) runt halv 2 gick jag till isas dagis & hälsa på ena fröken som va väldigt trevlig :) det är ju bra att dom får träffa än när man står på nära & kära listan om man måste hämta upp isa nån gång om syster & micke få några förhinder eller så.


efter det drog vi imot birsta & börja våran galna julshopping hahah har så JÄKLA ont i fötterna & svanken nu så det är sjukt men men man få hålle ett högt tempo med syrran ;D är i alla fall KLAR med alla julklappa & det är så härligt.. inte tänka på det något mer hua.


Micke va snäll & hämta oss runt 7 tiden :) skönt att slippa åka buss när man har så många påsar etc.


Just nu sitter jag & dricker en kopp te & tänkte väl hm ja spela eller något sånt å sen sova ganska tidigt, ska upp till syster runt 9 ungefär & börja hjälpa inför Isas kalas :D Hon blir 1 år HURRA! gud vad tiden har gått fort, Minns att det var som igår jag fick se henne & hålla om en liten tös på 2.5 kg :')nu halv dör jag efter några minuter xD hon väger i alla fall 10kg nu om inte mer hihi sötnöten <3


 

Presentation


Love is always worth it...because what doenst kill you
makes you stronger
And however long it takes
you will be, a better person because you lived

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards