pernillabjornberg

Alla inlägg den 4 april 2011

Av Pernilla Björnberg - 4 april 2011 16:12

Jaa i helgen hände det inget specielt va bara hemma & tog det lungt & svulla i mig lite pringels ^^ va skönt faktsit men är bra fest sugen asså haha men man får väl festa till det när kicki kommer hem till påsk    gaaah ha saknat den tanten!!


Men men idag åkte jag in till stan för att ha möte med min nya privat cotch & ja det gick väl ganska fort, gick igenom all info & sen berätta hon vad som kommer hända & etc, ska va där i 6 månader    hyffsat länge mmmm men man få hoppas dom ge bra hjälp, Då ska man ju få vara där 4 dagar i veckan & få hjälp med allt möjligt å så :) tog även tillfället & fråga om man skulle kunna få hjälp att bli inskriven i en annan stad & om skola å allt sånt få väl prata mer om det på onsdag :) vill jätte gärna flytta till vackra malmö hahaha ^^ norrläning där nere hmm kommer sluta illa.


ja & sen åkte jag hem, gjorde lite lunch till mig, men tänkte väl diska snart & städa igen haha jag börja tro att jag är väldigt pedantisk   & sen lär väl pappa rulla in & gö lite mat innan jag gå upp till syster så hon få fixa mitt hår wiiie få hoppas det bli bra :)


   

( pysslade om mig själv lite i helgen    )


Xoxo 

Presentation


Love is always worth it...because what doenst kill you
makes you stronger
And however long it takes
you will be, a better person because you lived

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards