pernillabjornberg

Alla inlägg den 31 juli 2011

Av Pernilla Björnberg - 31 juli 2011 20:12

Är hemma igen eller jag kom hem igår men orka inte skriva nåt då :) har haft en underbar vecka i gbg men en massa skoj.


Måndags - åkte jag tåg hela dagen så det va väl inte lika kul :P tog ungefär 8 timmar så va framme halv 10 & då möte mamma upp mig & vi gick upp till hennes lägenhet & satt å vänta på syrran,micke & isabelle som kom runt halv 11 tro jag :P vi hjälpte dom bära in allt & sen åt vi lite kvällsfika som mamma hade gjort ^^ super gott & sen blev det sängen på engång!


Tisdag: börja vi dagen med att kolla runt på stan & hitta ett bar jeanleggings då bara men det blev lite mer shopping för syster :P sen vid 7 tiden kom dogge fram <3 va så jäkla nervös kunde knappt andas eller nåt, vi gick upp till oss & åt mat & sen gick han & jag tillbaka till hotellet å få lite egen tid :) myspys!


Onsdag: hade en super mysig morgon med beby & sen skutte vi till mammsen & träffa min kusin linus :) sen åkte vi alla ut på landet nån stanns & träffa min morbror & rästen av kusinerna, fick mat & fika & sen gjorde vi kväll :)


Torsdag: åkte vi in till GBG & gick först på botaniska trädgården som va så jäkla vackers + va det apvarmt den dagen så vi alla brände oss nog xD & sen gick vi på universum & såg en hel del djur & allt möjligt ^^ till sist gick vi på liseberg & va där nåra timmar, sen blev det att åka till allingsås & gud vad jag va slut.


Fredag: hade jag en egen dag med dogge <3 så mysigt.


Lördag: sista dagen så jag & dogge gick bara runt överallt & sen blev det att farma hem :(


ville verkligen stanna där föralltid, sjukt fin stad!


men men nu är man hemma igen & gud vad kallare det är här hemma :/ men få hoppas det bli lite mer varmt, Imon ska jag sola igen & sen till farmor & umgås :)


& om 3 eller 4 veckor hoppas jag dogge kommer hit <3 men då stanna han nog längre en 1 vecka :D


Nu ska jag spela lite & sen se på tv!


 

Presentation


Love is always worth it...because what doenst kill you
makes you stronger
And however long it takes
you will be, a better person because you lived

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards