pernillabjornberg

Direktlänk till inlägg 17 april 2011

Gud vad jag har varit dålig att uppdatera men ska bli bättre lovar xD

Av Pernilla Björnberg - 17 april 2011 21:46

Bjuder på denna så länge.



Personligt

Namn: Pernilla Björnberg
Smeknamn: Milla är mitt smeknam sen jag har varit liten men har olika från mina kära vänner :)
Ålder: 23 år gammal.

Längd: 164cm
Vikt: 60 men vill ner 5 - 8kg
Favoritväska: Min svarta axel väska ofc.

Favoritkändis: hmm ozzy osbourne
Skostorlek: 37 - 38
Hårfärg: brunt med ljusa slingor.

Ögonfärg: hmm blå,gröna,gråa xD dom skiftar i solen.

Favoritfilm: Narnia, vänner för livet.

Favoritskor: mina vita leopard tygskor & mina ballerina med nitar. 

Drömjobb: skulle gärna vilja jobba som polis det har varit mitt drömjobb länge xD.
Favoritbutik / Sverige: H&M, sixxs, carlings
Hur mycket pengar lägger du i månaden på kläder: från 200 till 1000 men inte mer än så, är inte så shoppberonde längre.

Hur många skor har du: en del.
Drömutseende: hahah vet inte, inget jag gå å tänker på dirr.
Länder du varit i: bara swe :P

Länder du vill till: Irland, London, Grekland.
Favoritplats i hela världen: hos min farmor <3

Favorithändelse i hela ditt liv: oj då hmm det va nog när jag börja prata med dogge hehe :$ & när jag märkte vilken underbar kille han är.

Husdjur: min gammel katt wilmor :P


Vill ha mest just nu
Skor:
hmm ett par convers scorett & sen ett par sommar skor från skopunkten.
Klänning: en söt klänning från bubbleroom.
Väska: från HM faktist.
Jeans: Vita jeans från gina.


Ett eller annat
Chloé / Celine:
Celine
Coca Cola / Pepsi: Pepsi
Paris / Nicole: Nicole.
OC / Beverly Hills 90210: ingen av dom.
Pastasallad / Kycklingsallad: Pastasallad
Fläkt / solfjäder: fläkt.
Puccisjal / Alexander McQueen scull scarf: hahah ingen.


Har du någonsin
Önskat att du var någon annan
? hmm när jag va liten :P
Gjort bort dig för den du höll kär? hahah jupp många gånger.
Snubblat runt i dina klackar? har väl hänt haha.
Varit avundsjuk på någon? jaa de har hänt.
Hatat någon? hata är sånt starkt ord men ogilla ja.
Druckit / rökt / knarkat: Dricker: ja men inte så ofta, Rökt : slutat har varit rökt fri i 9månader. Knarkat : nooop
Velat rymma och skaffa nytt liv:  jaa de har man väl oxå hehe :P


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla Björnberg - 16 januari 2012 19:00

1. Tre namn jag lyssnar till: Milla, puppi, mio 2. Någonting jag tycker om med mig själv: att jag är kreativ 3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: att jag inte tro på mig själv tillräkligt mkt. 4. Detta är jag rädd för: djupt vatten...

Av Pernilla Björnberg - 16 januari 2012 06:12


Snart dags för skola igen då :P börja som sagt 3 nya ämnen idag för att komplitera mina betyg, det får bli DK = datakundskap, SH= samhälle, SV= Svenska.. så det blir väl en hel del att ta in idag hehe men det går nog bra får jag hoppas :) är hemme ru...

Av Pernilla Björnberg - 14 januari 2012 00:41


      We are beings of this Earth, We are energy and light, Wisdom and our honesty, Standing up for what is right,   Chemistry and backbone, Strong minds and full hearts, Attention to the world we live, Of which we are all a part.   G...

Av Pernilla Björnberg - 11 januari 2012 20:43

Min största idol är ozzy osbourne, det har verkligen varit det sen jag va ungefär 12år för pappa lyssnade hela tiden på black sabbath & Ozzy så jag fastna & sen plus i kanten kom familjens tv serie   bild jag har gjort om, så kopiera ej!    ...

Presentation


Love is always worth it...because what doenst kill you
makes you stronger
And however long it takes
you will be, a better person because you lived

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards