pernillabjornberg

Alla inlägg den 25 februari 2011

Av Pernilla Björnberg - 25 februari 2011 15:32

idag vakna jag aptidigt :| vet inte varför direkt men vakna runt 9 tiden men bruka oftast vakna runt 11 men men ^^ har inte gjort nåt specielt alls idag bara slöa typ & spela wow    men jag fixa faktist en ny hotmail å fick iväg nåra cv idag :) sökte jobb jag inte ens visste vad det var lol men man ska ju pröva allt sägs det. Få hoppas man får når snart alltså!

Blir inge festande idag tro jag, vill spara pengar till nästa helg istället, så kommer nog geeka mkt i helgen istället me think   


men ska nog hjälpa pappa å handla sen vid 6 tiden :) men nu ska jag nog orka plocka upp lite på rummet å bädda sängen lol va lat jag har varit idag!


 


Xoxo

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Love is always worth it...because what doenst kill you
makes you stronger
And however long it takes
you will be, a better person because you lived

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards