pernillabjornberg

Alla inlägg den 28 februari 2011

Av Pernilla Björnberg - 28 februari 2011 23:01

Idag har man flygigt & farit överallt med kicki :) blev lite shopping oxå & sen en nyttig fika   Men blev tyvär ingen promenad eller annan träning idag så får väl ta dubbelt upp imon! & sen for jag upp till syster efter jag hade käkat & hämta bilderna som hennes vän emily hade tagit ( Dom blev skit bra )    såg även på ullared innan jag gick hem!


Så nu har jag redigera nåra bilder & fixa en ny bild till bloggen hihi & ska väl gö en kopp te snart & sen gå å sova för ska upp kl 7 för ska va på sjukhuset vid 11 & kolla mitt blod, för att se vad jag har för värden etc ( hoppas jag har bra för då kan jag börja ge blod ) känns bra att kunna hjälpa till på något sätt lixom.


& juste min älskade vän sara fyller ju 22 om 1 timme wiie ;D GRATTIS hjärtat, hoppas du få den bästa dagen   !


   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Love is always worth it...because what doenst kill you
makes you stronger
And however long it takes
you will be, a better person because you lived

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards