pernillabjornberg

Alla inlägg den 10 maj 2011

Av Pernilla Björnberg - 10 maj 2011 23:28

Idag har det bara varit en chill dag grymt härligt ialla fall :) vakna vid halv 11 gjorde mig klar etc gick bort till farmor & umgicks med henne, syrran & isabelle myyys, fick lunch & sen låg man å pressa i solen men det ända som va lite synd att de blåste kallt :/ men men man kan  ju inte få allt fick ju ialla fall fin väder för dom varna ju om kallt väder närmare helgen :( hoppas det hinner ändra så det bli kanon fint!!

om det blir fint imon så lär man va hos farmor då oxå hehe ^^


jo juste idag så snubbla wilma på modem sladden så hon bröt ena knoppen på sladden så vi trodde vi va utan internet :|| men pappa fixa det som vanligt & det va fan tur för han!! hahaha :P


ne men nu ska jag väl gloa lite vi FB innan jag gå å lägger mig, ska ju inte va hos personalstrategerna fören på fredag.


 

solning på g & ofc med citron vatten!

blev en aning bränd hahaha xD har lite ont nu men de gå väl över.


Xoxo

Presentation


Love is always worth it...because what doenst kill you
makes you stronger
And however long it takes
you will be, a better person because you lived

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards