pernillabjornberg

Alla inlägg den 12 maj 2011

Av Pernilla Björnberg - 12 maj 2011 13:49

Idag har jag verkligen inte gjort ett skit haha men ska ta mig i kragen & diska & städa lite så man få nåt gjort :P


I helgen har jag inget planerat så få se vad man gör hmm på söndag ska man i alla fall till syster som fyller år <3


Av Pernilla Björnberg - 12 maj 2011 11:03

Nu är du 5 månader kära isabelle & min kärlek blir bara starkare & starkare varje gång jag tittar på dig, Kommer alltid finnas brevid dig & hålla din hand.

Man blir så glad när du ler mot en eller skratta fast om du inte riktigt förstår än vem man är :P men det kommer ju senare & då hoppas jag du gillar mig lika mkt jag gillar dig, Din mamma & pappa har en spännande tid farmför sig, när du ska lära dig att krypa,gå & säga dina första ord.. Du är verkligen snabb att lära dig så jag tro inte det dröjer så mkt till så sitter du eller fått din första tand snart hehe, Byte även din första blöja i tisdags *Stolt* haha & du låg bara & skratta åt mig, det skulle jag oxå ha gjort xD

Du har värkligen den bästa mamman du kan få för du betyder allt för henne & man ser kärleken i hennes ögon när hon tittar på dig.


Du är älskad & kommer alltid förbli älskad av oss


       

Presentation


Love is always worth it...because what doenst kill you
makes you stronger
And however long it takes
you will be, a better person because you lived

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards