pernillabjornberg

Alla inlägg den 9 januari 2012

Av Pernilla Björnberg - 9 januari 2012 21:57

Har haft en dålig uppdatering under jul & nyår :P sorry.

men har haft en jätte bra julafton med en massa fina julklappar & sen dagen efter hade jag en liten julafton hos syster med mamma & så :) mkt fint fick man där oxå :D

& efter det blev det festande med kicki & sara det va myys <3


mellan dagarna tog jag det lungtm blev inte så mkt shopping blev 1 par skor å nån tröja, tyckte utbudet i år va rena skiten, blev extremt besviken men men what to do.


sen på torsdagen den 28/12 kom min älskade josef hit <3 ( så kär) & vi hade en underbar nyår tillsammans med middag på resturang & sen kolla på raketer, mys med film :) perfekt enligt mig.


sen kom den tråkiga dagen när han skulle åka hem den 3/1 :( mkt sorligt men kanske kommer han upp snart igen :O annars ska jag ner i mars till han :D det bli roligt.


& i sommar händer det mkt saker huuua.

först måste jag hitta ett sommarjobb & HELST jobba redan i maj få försöka lösa det med skolan & så hm.

sen ska en av mina bästa kompisar michaela gifta sig den 28 juli :D så jäkla lycklig för hennes skull plus så ska man få vara brudtärna & gud vilken stor ära det är & är så stolt att få vara hennes :') <3


sen efter det ska man på semster till gotland med syster,isa,mamma,micke & kanske josef :D kommer bli awesome!


så jag har mkt att se ifram imot & försöka bli klar så mkt i skolan så jag kan börja läsa något jag vill snart hehe.


Men en till stor sak är att en annan av mina nära vänner Carro ska ta sitt pick & pack å dra till L.A i mer än 2 år :O huua kommer sakna henne grymt mkt men hon vet att jag alltid finns här & att hon har lovat skype date <3 plus så ska man spara enormt mkt pengar så man kan åka & hälsa på henne när det bli skit väder här igen hihih!


ja nu har jag tagit en snabb genomgång av allt som har hänt typ & allt som ska hänta som jag vet!


Nu ska jag göra lite fika & chilla framför tv.          




xoxo Milla

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Love is always worth it...because what doenst kill you
makes you stronger
And however long it takes
you will be, a better person because you lived

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards