pernillabjornberg

Alla inlägg under februari 2011

Av Pernilla Björnberg - 16 februari 2011 18:21

Ett band jag verkligen har följt över åren är papa roachs, jag älskar deras röst & dersa musik. deras texter skiftar ofta det kan va grova elaka texter eller hur fina kärleks texter som helst & endå gör som ett toppen jobb & har inte gjort mig besviken än med deras musik. Få bara hoppas att man kan få se dom live snart det skulle verkligen va underbart   


Favorit låtar:

Scars

Hollywood whore

Last resort

Time and time agien

Burn


 

Bandet består av sångaren Jacoby Shaddix (alias Coby Dick), basisten Tobin Esperance, gitarristen Jerry Horton och trummisen Dave Buckner.

Av Pernilla Björnberg - 16 februari 2011 14:17

Vaknade först halv 10 idag men jag är expert på att somna om så orc gjorde jag det   Så då vakna jag halv 12 nästa gång & bestämde mig fan att kliva upp, så jag drog mig upp & hoppa in i duschen & sen blev det lite frukost/lunch! viktigaste målet på dagen så man orka göra saker ^^ tycker synd att en del folk inte ''kan'' äta frukost etc dom gör så dom själv mår dåligt.. Men men nog prat om andra männsikor, Gick upp på banken & fixa nåra ärenden & blev tillsagd att de va snart dags att förnya mitt legitimation!! Tack att hon såg det annars skulle jag inte tänka på det allt, fast de är ju drygt 3månader kvar så jag kanske hinner glömma det igen. 

Sen efter banken for jag hem & betala nåra räkningar & Nu tänkte jag väl diska så jag få väl uppdatera lite mer sen :)


  Snön som aldrig kommer försvinna!!


Xoxo

Av Pernilla Björnberg - 15 februari 2011 21:21

Idag vakna jag rätt så sent runt 11 tro jag att det var *ops*   Gjorde mig klar, åt frukost etc, sen gick jag upp till syster för hon behövde en hand idag ir 2 ^^ Så jag satt & gosa med min älskade syster dotter medans syster bakade & dona, Sen kom carro & hennes lilla pojk oliver på besök :) blev kladdkaka & en massa prat hihi det var trevligt :) Sen så for dom hem & syrran börja med tvätten & maten så jag å isabelle chillade vid tv, Det är så himla roligt & se hur hon utväcklas mer & mer är så kär i denna lilla flicka <3


Efter allt gos & chillande så bjöd syster på mat det blev pommes & korv mmhmm ;D få inte det hemma för pappa tycker de är äckligt xD så jag passa på när jag är hon syster, Sen blev klockan så mkt så nu sitter jag hemma & tänkte kanske se på tv ir nåt liknande innan det blir att hoppa i säng, har en del ärenden imon jag måste utföra :)


aah juste haha efter syster hade byt om på isabelle så släppte hon sig i henne aniskte & gud vad jag skratta xD hahah isa hon kan hon!


 

Fick en konstig min av alla mina konstiga ljud   


Dagens Outfit


 


Xoxo

Av Pernilla Björnberg - 14 februari 2011 23:10

Vi få se hur bra det går denna gång att blogga, Alla andra gånger har jag antagligen glömmt vad min blogg heter eller lösenordet    Men ska försöka bättre denna gång, Få be min syster att påmina mig ;D hon som är aktiv & har en blogg som faktist är intressant att läsa & jag läser ganska många bloggar själv när man får lite fri tid lixom, visa är roliga & en del förstår jag inte ens hur dom kan skriva nåt linande etc men men inte så mkt man kan göra åt den saken än att skratta.


Idag var det ju alla hjärtans dag, en dag dom flästa singlar, dom som är ensama & ja jag har varit lite deppig eftersom jag inte kunde umgås med dogge    Men han blev ialla fall glad för den lilla presenten jag skickad     Men vi få fira andra saker istället hehe.


Har inte så mycket mer att tilläga så ska spela lite wow kanske eller så:)


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Love is always worth it...because what doenst kill you
makes you stronger
And however long it takes
you will be, a better person because you lived

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards