pernillabjornberg

Direktlänk till inlägg 22 maj 2011

lite att göra

Av Pernilla Björnberg - 22 maj 2011 00:05

HAR DU:
* En bästa vän: har flera nära vänner.
* Dejtat en av dina bästa kompisar:haha ne
* Blivit kär vid första ögonkastet: hmm ne
* Fått ditt hjärta krossat: mjoo
* Skrikit åt en lärare: har väl hänt.
* Kysst någon och sedan ångrat dig: lol oojaa.
* Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Jaa
* Några smycken som kostat över 1000 kr: haha ne
* Några husdjur: 1 mongo katt
* Hamnat på polisstation: alla har väl varit där nån gång.

DAGENS:
* Klädsel: Leggings, linne,bolero
* Hår: fläta
* Låt: Auburn - Perfect two

* Vill ha: KEBAB
* Sjukaste: dunno att kanske alla människor som sa upp sig från sina jobb & tog själv mord etc när dom hörde en galen gubbe tala om att jorden skulle ha gått under idag ?!
* Saknad: Sara,kicki,carro,micka & dogge <3
* Köp: hmm roller som ta bort hår på kläder haha
* Godis: va ett tag sen jag åt godis, senast va föra veckan hos syster.
* Attityd: trött, utråkad
* Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?: å fyfan va hemskt haha.

 

 FÖRSTA:

* Bästa kompis: grannen Angelica Edin
* Kärlek: Micke
* Husdjur: fiskar
* Semester: hmm varberg kanske
* Jobb: vårdhem här på alnö
* Köpta skiva: hahaha vet inte
* Piercing: Näsan
* Konsert: oj jaa du vet inte riktigt.


SENASTE:
* Personen som sms:ade dig: Dogge
* Personen som du kramade: Syrran!
* Peronen som ringde dig: framtiden, ett företag
* Personen som du ringde: Dogge
* Personen du sa ''jag älskar dig'' till: Isabelle

* Filmen du såg: smother
* Gången du grät: nån dag sen.
* Måltiden: biffar & potatismos

SKULLE DU:
* Våga hoppa fallskärm: ja.
* Dejta någon med väldigt mycket tattueringar: lol ja
* Kalla dig själv lycklig: hmm 70% lycklig
* Hellre ta bilden än vara med på den: ego bild hahah
* Kunna gråta över en kille: ja
* Kunna gråta över en tjej: Ja
* Kunna springa 50 mil: om jag va tränad för det innan så ja.

VAD:
* Gör du just nu: svara på detta & sms dogge, men tänkte ta lite hallonsoda å sen kolla på tv

* Ska du göra imorgon: städa & dona
* Säger du till dig själv när allt känns svårt: jag bli arg & irreterad & svär.
* Är det för väder hos dig just nu: det är klart på himlen.
* Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: ögonen
* Skulle du göra om du vann på lotto: jaa du köpa allt man vill ha & sen ge bort till dom som förtjänar.

BLANDAT:
* Är du blyg inför det motsatta könet: om jag är kär så ja xD

*Hur gammal blir du nästa födelsedag: 24 lol so oold
* Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: jaa syrran :P
* Vill du ha några tatueringar eller piercingar: vill ha 2 tatueringar & 3 till piercingar.
*Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: båda funkar bra för mig.


VAL:
* Solnedgång eller soluppgång: Solnedgång
* Sommar eller vinter: Sommar!
* Vilken ålder har varit bäst hittills: 18 va bäst för mig tro jag ^^

 
 
Carro

Carro

22 maj 2011 01:35

Snor den av dig jag :D

http://carrobacklund.bloggplatsen.se

Pernilla Björnberg

24 maj 2011 11:22

ta den du :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla Björnberg - 16 januari 2012 19:00

1. Tre namn jag lyssnar till: Milla, puppi, mio 2. Någonting jag tycker om med mig själv: att jag är kreativ 3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: att jag inte tro på mig själv tillräkligt mkt. 4. Detta är jag rädd för: djupt vatten...

Av Pernilla Björnberg - 16 januari 2012 06:12


Snart dags för skola igen då :P börja som sagt 3 nya ämnen idag för att komplitera mina betyg, det får bli DK = datakundskap, SH= samhälle, SV= Svenska.. så det blir väl en hel del att ta in idag hehe men det går nog bra får jag hoppas :) är hemme ru...

Av Pernilla Björnberg - 14 januari 2012 00:41


      We are beings of this Earth, We are energy and light, Wisdom and our honesty, Standing up for what is right,   Chemistry and backbone, Strong minds and full hearts, Attention to the world we live, Of which we are all a part.   G...

Av Pernilla Björnberg - 11 januari 2012 20:43

Min största idol är ozzy osbourne, det har verkligen varit det sen jag va ungefär 12år för pappa lyssnade hela tiden på black sabbath & Ozzy så jag fastna & sen plus i kanten kom familjens tv serie   bild jag har gjort om, så kopiera ej!    ...

Presentation


Love is always worth it...because what doenst kill you
makes you stronger
And however long it takes
you will be, a better person because you lived

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards